Bezorgkosten

Horti-Innovations kan uiteraard de bezorging van uw bestelling verzorgen.

De manier van bezorgen is afhankelijk van uw bestelling. 

Indien mogelijk zal uw bestelling verstuurd worden met de pakketdienst, als de omvang of gewicht dit niet toelaat dan zullen wij de bestelling verzenden per vrachtvervoer. 

Omdat het gewicht en omvang van onze producten zeer divers is wordt er bij het bestellen van de producten via de webshop een indicatie gegeven van de vrachtkosten. Hierbij moet u er rekening mee houden dat de indicatie kan afwijken van de werkelijke verzendkosten. Hierbij behoudt u het recht om de bestelling vrijblijvend te annuleren. Wilt u van tevoren een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer u de bestelling beschadigd geleverd krijgt, willen wij u verzoeken de levering bij de vervoerder te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht de schade niet direct zichtbaar zijn, dan verzoeken wij U direct na de constatering contact op te nemen met onze klantenservice. 

Ophalen of het zelf regelen van transport is mogelijk, hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht. 
Als u besluit zelf een transporteur te regelen, neemt Horti-Innovations B.V. geen verantwoording voor eventuele schade ontstaan tijdens het vervoeren.

Vanwege de samenwerking met een derde partij voor het transport, kunnen we helaas geen zekerheid geven over de exacte bezorgdatum.
Uiteraard doen wij er alles aan om te leveren op de gewenste datum, maar hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.